Slow buat kerja

Bulan lepas saya down sangat dengan pekerjaan. Tempat Kerja saya kata saya buat kerja slow. Then saya undur diri sebab tak tahan dengan maki makcik makcik di sana kata saya slow buat kerja btw ni kerja kantin sekolah . Saya dah sehabis cepat dah . Then saya Kerja tempat lain . Pembantu Klinik jujur saya cakap dengan boss tempat baru saya tiada pengalaman Kerja ni . Dia okay je . Dia bagi tempoh 3 bulan . Saya baru kerja seminggu, anak dia buang saya . Alasannya sebab saya ni banyak memerhati dari bergerak. Sumpah rasa terkilan sangat . Saya baru je nak mendalami bidang tu.sebelum dia buang saya , dia ada buat salah tentang ubat . Tapi dia letak salah tu atas saya . Then semalam dia buang saya atas Alasan saya tak sesuai kerja macam tu. Saya datang awal ada je buat kerja . Dia bukan selalu ada kat Klinik . And staff lain pun kata okay saya buat kerja . Btw Ramai je cakap tempat tu banyak tukar tukar staff . Saya down sangat . Saya nak cari kerja tapi takut terjadi lagi . Macam mana nak buat kerja dengan laju? Saya malu orang kata saya slow buat kerja .

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Semoga dipermudahkan sis utk cari kerja lain. Takpe nnti dh start tempat baru, just buat je keje mcm biasa. Phone letak tepi jangan tengok sgt. Kurang2 utk tempoh probation tu sis buat je keje takyah sembang sgt ngan orang. Insyaallah takde apa tu ada rezeki lain 💪🏻💪🏻💪🏻

slow dari segi mana? slow belajar benda baru ke? pergerakkan? tindakan ke? slow ade byk jenis. bila dh tau slow tang mana baru boleh improve dkt situ.

1y ago

Pergerakkan sis.