ada yang penah alami mcm saya tak?

baru 4weeks saya g scan sbb nk cmfm ada ke x.. lps tu doktor cakap rahim dgn kantong bby dah jatuh ?? ada ka ini serius 😭😭 sblm ne saya tak tahu saya prgnt. ada sapa sapa penah alami mcm saya x??

ada yang penah alami mcm saya tak?
3 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

hi sis. saya alami benda yg sama mcm sis. kandungan 1st haritu gugur sbb kandunganx menjadi. kandungan 2nd ni pun bila scan masa 10w doc kata kantung x cantik dan x nampak pun lagi janin. skrg sy bleeding. tp belum jatuh lagi. saya redha kalau Allah kata belum lagi nak rezekikan saya dgn anak lagi. tp dalam hati Allah je tahu betapa sedihnya saya. dalam masa samaa sy banyakkan doa juga kalau anak ni Allah nak bagi, jadikan anak di sempurna, sihat. tp kalau Allah nak ambil semula pinjamanNya ni, saya redha update: saya dah disahkan gugur oleh doc. dah jatuh kantungnya semalam 24/3/21. doakan saya utk next pregnancy. doc suruh jarak at least 6 bulan.

Baca lagi

biasa 4w blm nampak apa2 lagi la sis kalau scan kantung pun x nampak lagi . cuba try klinik lain sis . and cek balik upt . fikir positif je sis manatau doc tu salah tgok kan . insyaallah ada rezeki .

Super Mum

Hi awak. Minta maaf ya. Saya tak ada pengalaman dalam isu/situasi ni. Tapi mungkin ada mommies lain yang ada pengalaman. Jom mommy lain kongsikan pengalaman anda dengan kami😉