Tak selera makan

Awal mngandung ni tak boleh nk mkn lgsung,tekak rasa loya je..paksa mkn sbb baby.. tp mmg tk selera.. even fav food sblm mngdung pun rasa tk blh telan,lg2 nasi.. ๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ญ.. kdg2 byangkan nasi pun blh rasa loya..normal ke eh..#bantusharing

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

normal ,cuba mkn mknan yg awk rse nk mkn.klau x boleh cuba mkn roti,biskut,buah-buahan.klau mcm rse nk loya2 tu mkn buah oren kurang rasa loya tu.

3y ago

tu lah,saya ade beli jugak cereal,nestum.. buah2 skit, tq for the sharing

Normal, ni lah morning sickness. Kena cari makanan lain utk mkn sbb kena ada nutrition yg mencukupi dlm badan juga

3y ago

tu lah..kene cri oat ke ape ke pasni.. sbb kalau manis sy blh telan jgk,mcm lauk2 ni ssh skit