8week 4hari

Assalamualaikum Sy baru 8week 4hari. Tp alahan muntah loya teruk Sgt.. Ape pun makanan tak boleh masuk. Ada x mcm Sy.. Urmmmm. Sampai dah xda tenaga dah.. Asik muntah je 🤮😢#firstbaby

1 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Sama mcam saya dulu , tmbah2 mknan yg bertumis , lnsung tk leh msuk , so saya decide mkn biskut2 or roti je untuk tmbh tenaga , pling bnyak sya mkan buah buahan sebb tu je untuk tmbh tenaga

7mo ago

Awak bole try minum jus buahan2 , bole bagi tenaga sikit selain tu bole kurangkan loya , saya masa 1 trimester suka mkn buah yg masam2 sbb tu je cara nk hilangkn loya , tpi ni sementara je ok , nnti dh lma2 innsyaAllah alahan tu akn hilang sendri