Keputihan terlalu byk dan sedikit kekuningan

Assalamualaikum akak2, pernah tak akak2 mengalami keputihan berlebihan dan sedikit kekuningan ? Bila berdiri time tu lah dia keluar banyak mcm period. Setiap 30 minutes mesti kene tukar pantyliner. - saya dah cut gula dan sebulan lebih dah - saya kerap cuci missv saya dengan air suam + garam - saya hanya mencuci missv saya dengan air bersih shj dan lap sampai kering. - saya makan makanan yang membantu saya untuk mengandung shj. - saya masih dalam tempoh ovulasi dan upcoming period saya 30/09 Tolong bantu saya 😭 maaf gambar sedikit kotor 🙏🏻

Keputihan terlalu byk dan sedikit kekuningan
2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

sy truk cmni jgk smpai jd wrne hijau and ketul2 ble bsuh miss v. lpstu ble prgi hospital dr sahkan sy kena jgkitan kuman . trpkse thn wad 5 hri. lpstu dr pkr yg rwt sy tu bg ubt yg kena masukkan dlm vagina tu. sy suruhla husb msukkan kt rmh, hrni hri ke 4 dh xkuar keputihan kt seluar dlm anf tkde dh ketul2 .. sy rse lega sgt. lpstu sy try guna fefet yg kt tiktok tu . ketul2 keputihan pun dh hilang. jd kalau pakai sluar dlm dri pg smpai malam tkde dh keputihan kuar . even sy minum air manis skalipun. lpstu sy start makan yogurt asli and makan ubt antibiotik yg dr bg utk kurgkan rse sakit bwh perut yg disbbkan jgkitn kuman..

Baca lagi

saya pernah alami keputihan semasa mengandung,seeloknya pergi klinik bagitahu doc pasal keputihan tu dan doc akan bagi ubat serbuk untuk diminum.kalau dibiar takut awak akan kena penyakit..

2y ago

Baik terima kasih. ☺️🤲🏼