CEASER 3 KALI RAPAT

Asalamualaikum ibu-ii . pada 10/03/2021 saya melahirkan anak pertama secara ceaser disebbkan pembukaan 4cm selama 8jam . Pada 2/08/2022 saya melahirkan cahaya mata perempuan secara ceaser juga . Dan terbaru ni 2023 saya TERMENGANDUNG dan kandungan saya sekarang 7 minggu . Risau tersangatlah risau . Adakah segelintir ibu semua berpengalman macam saya ? Mohon tiada kecaman kerana saya sekrang sedikit tertekan .

4 Balas
 profile icon
Tulis jawapan
TapFluencer

Tiada pengalaman. Better puan rujuk ke doktor segera sebab kehamilan puan berisiko sebab rapat jaraknya dgn kelahiran sebelumnya. Kuatkan semangat, fikir doktor dan nurse dan saya juga nak puan dan kandungan dlm keadaan baik. Mudahan Allah permudahkan segala urusan puan

Baca lagi

ni lah jadi bila tak merancang, apa2 pon kne bgtahu doktor..czer pulak tu, kuatkan semangat dan jgn stress

1y ago

Saya merancang puan . Saya stop depo . Sbb selera makan selalu kerap . masa bersama saya akan pastikan pada suami jangan pancut dalam . tapi saya percaya allah dah aturkan pelan yang baik untuk diri saya . Saya beserah pada allah s.w.t . Sekarang saya dalam pantauan pakar . alhamdulilah positif semua baik-ii . saya taknak ada tekanan . saya risau faktor kesihatan zuriat saya . Terima kasih atas nasihat puan .

anak ke2 tu kenapa czer? mmg kne czer jgk ke puan?

dengar & terima nasihat dari doktor ya.. sbb dh 3× tu..

1y ago

Betul puan . Jarak dekat pula tu saya . Risau