oat

Ada yg makan oat tak? Mommy makan oat jenama apa? Yg sedap? Nak try makan oat la..sbb ada baca kata mkn oat boleh bagi tenaga & rasa lapar boleh thn sikit.?

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Saya makan quaker oat yang ni :) Mmg kalau xselera makan nasi, saya akan makan oat ni. Tambah pisang/strawberry/coklat lagi sedap.

Post reply image
3y ago

Tq..boleh try nnt..sy mmg xde selera..tp sy paksa je makan..dah lapar kan...boleh menangis rasa kalau ikut kn tekak mmg xnk makan apa..tp lapar..sdp ke xsdp nasi masuk ke tekak balun je..πŸ˜…tu igt nak try oat..

VIP Member

sy xmkn oat . sy minum air nestum je . tpi xletk susu la . oat xd rse sgt . sy xboleh mkn lngsg . uhuhu

3y ago

ye ala ala . beza nestum ni manis . oat mcm mkn bubur kosong . tpi kasar . uhuhu