Ubat turun darah

Sy tgh period..tapi mcm pelik Hari ke3 tu tiba2 darah terhenti,pad kering ke mlm. Hari ke4 pagi ada balik coklat skit2, malam nak tidur tiba2 perut sakit.sy pun urut2 kat bhgian ari2 belah kiri sakit sgt kat situ,lepastu terus keluar darah cair. Hari ke5 pagi ni takde balik.. kalau mcmni boleh tak makan ubat turun darah utk lancarkan period?

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Check upt, kalau -ve masalah hormon

5mo ago

Saya nampak 1 line πŸ˜…

mcm hormone kacau tu sis..

5mo ago

itula..mcmne ye nak bg period stabil?