Anak syurga saya

Semalam saya kehilangan permata hati saya yang saya kandung selama 9 bulan. Doktor sahkan dia meninggal dalam perut. Walaupun dia anak luar nikah, tapi saya dan pasangan tetap sayangkan dia. Pernah saya cuba nak gugurkan dia, tapi dia kuat dan tetap bertahan. Saya mula jatuh cinta dengan dia bila saya dapat rasakan tendangannya. Allahu. Tak tergambar rasa sekarang ni. Kami dah plan macam2 termasuk la nak kawin lepas dia lahir. Lagipun baju dan semua kelengkapan dia kami dah beli, tapi Allah tetap sayangkan dia. Sesungguhnya dia anak yang baik. Dia peneman kemana je saya pergi. Peneman menangis waktu malam pun.. Dia memang suka kalau dapat cakap dengan ayahnya. Sampai senget benget perut saya dibuatnya. Hehe. Doakan kami kuat hadapi semua ni dan doakan juga anak syurga kami, Fariha Amira Binti Abdullah :) Ibu, ayah rindukan awak sayang.

30 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعون Ada hikmah semuanya sis..tahniah sebab btanggungjawab wpun x dpt bsama..In Shaa Allah,ank syurga sis akan tgu mama n ayah ny kt sana..

Be strong.. Rasa kehilangan pasti amat memeritkan. But beruntung nyer u ada bidadari kecil menunggu u di sana. Menunggu utk menggapai tgn ibunya sama2 masuk ke dlm syurga. InsyaAllah.. Salam takziah.

Salam takziah sis. Teruskan niat untuk nikah dengan ayah Fariha jika dia yang terbaik untuk sis... Dan semoga sis dan bakal suami dikurniakan adik Fariha nanti

Innalillahi wainnalillahirrojiun .. yang bernyawa pasti akan menemui mati dear.. allah akan ganti penyeri baru lepas kalian nikah nanti percaya la..

VIP Member

Takziah sis. Mungkin ada hikmahnya. Kena redha dgn aturan Allah. Semoga Allah gantikan apa yg sis hilang dengan yg lebih baik.

VIP Member

Takziah sis😭 Tak boleh bayangkan pedih dia😭 Tapi ape punca dia meninggal sis?

Salam takziah ya kak..x pe anak akk bidadari syurga sedang menjaganya

Innalilahiwainnailaihirojiun.. Smoga sabar mnghadapi n dpermudahkn urusan..

5y ago

Terima kasih :)

Sorry to hear that.. Sis kena tabahkan hati sis

VIP Member

Takziah sist..Allahu..ksakitan yg xtrgmbr..