Cuma nak meluah

Saya dah taknak tinggal rumah mertua dah, tapi suami masih belum ada rezeki untuk menyewa rumah lagi. Sekarang ni saya dekat kampung rumah ibu saya sendiri. Suami saya hantar untuk saya duduk sebulan kat sini. Kalau boleh saya masih nak tinggal kat sini n bersalin kat sini je. Sebab saya stress duduk dengan mertua. Masak ikut masa dia, setiap pukul 10am hari2 pulaktu kena masak, langsung takde hari cuti. Saya jadi stress. Kalau rumah ibu saya sendiri saya masak ikut time saya bila2 saya nak masak atau taknak masak. Tapi selalunya tak masak sebab beli makanan kat luar ataupun makan kat luar je daripada dulu. 360° berubah saya tak biasa. Nak2 saya sekarang tengah pregnant minggu depan dah masuk 8bulan lagi saya penat.

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

banyakkan bersabar sis, biasalah bila kita dh masuk keluar suami lain cara dan aturan keluarga mereka xsama. saya doakan urusan untuk cari rumah dan melahirkan sis dipermudahkan in sha allah amen

Awak jgn paksa diri, kene rest, jgn penat2 sgt,, saya pun dlu dduk rumah mertua,, klau larat buat, klau xlarat bgitau mertua awal2,, insyaallah diorg faham.