Jaga Gambar

Salam & hi, Kepada para ibu-ibu yang mengandung. Saya ucapkan tahniah. Semoga anda dan baby sihat dan dipermudahkan bersalin. Amiin InnShaAllah. Just nak tegur untuk kita2 bersama. Kerana saya sayang kaum wanita saya. Jika boleh jangan upload gambar2 bentuk perut kita mengandung dalam pakaian yang melekat atau terdedah. Kenapa? Kerana ada golongan lelaki yang Naik Nafsu melihat golongan wanita mengandung ini. Dan mereka akan curi gambar2 wanita mengandung ini untuk dibuatkan lepaskan nafsu mereka. Dan di share2 dengan2 rakan2 lelaki mereka yang sekepala Nafsu. Jadi jika boleh jaga2 dengan upload gambar di apps ini. Saya tahu anda bahagia dengan kehadiran baby kecil yg akan menyinari hidup anda. Tapi berjaga2 lah ye. ? Sekian. Harap boleh terima. Jika tak tidak boleh terima. Its oke ?

Jaga Gambar
41 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Org dulu2, klau mengandung pkai bju bsr2 xnk bg nmpk perut sbb malu..org skg, kdg sengaja pakai bju ketat2 nk tnjuk bby bump..😢 tubuh kita ni aurat..lgi tangg perut tu..klau pakai ketat mmg bentuk sgt.. Moga kita semua terhindar dri fitnah..

VIP Member

Wassalam.. Betul tu.. Sy msa preggy sblum ni pn nk kluar pegi kdai dpn rumaj pn tny suami.. Ok ke x bju ni pkai.. Longgar ke ketat.. Malu kalau ketat.. Dan xslesa.. Berjaga2 lebih baik.. Dunia skrg zmn siber.. Semua boleh jd.. Senang je, dihujung jri semua skrg ni..

mmg btol sy stuju.. hal nie pn pnh jd kt tmpt kje sy.. mmbe sy prgnant n staff laki siap ckp lg.. "aku suka tgk pmpn prgnant sbb seksi org lelaki yg fhm knpe die seksi".. siap gaya muka lg die ckp.. kecut perut sy dgar... berhati2 laa bile up gmba prgnant..

5y ago

sama.. customer kedai sye pon ade ckp mcm tu.. pmpuan klau ngndung lagi seksii.. aduii.. seram sungguh..

Btl tu...sy setuju dgn pandangan tt. Sy sndri xgemar lihat perempuan ngandung pakaian yg sendat. Sbb ade yg melirik dgn niat xelok. Sy sndri mase ngandung kalo blh nk pakai baju besor2 jeh..

VIP Member

betul tu.. saya setuju... Dan ada plak yg pakai skirt pendek waktu2 macam ni.. x bahaya ke kandungan.. rasa macam x selamat je rasanya...

Ini adalah reality , semakin banyak manusia pelik cmtu. Dorg mmg suka kumpul gambar wanita hamil sebagai pelepas nafsu 😩😩

Wsalam,hi Ade jgk eh naik nafsu tgok peru bsar2 😆😆 // btul tu, perot pregnant kite pun aurat tuh.

Betol. takut pulak jnis yg mcm tu. Sebb tu kita prmpuan kena pkai baju longgar@besar tak apa.

Yes. . Lgpn ia aurat kt .. Perlu dijaga .. Wlupn bg kt comel sgt.. Becaful mum2 semua

VIP Member

Betul tu.. saya setuju. sebab dalam ni kadang3 saya tgk ada juga lelaki yg komen