tolong mommy

nak tanya kalau bukak buku pink kat swasta tapi nak bersalin kat hospital kerajaan boleh ke?? sbb kewangan mcm tak mengizinkan je bersalin swasta. huhu lagi pon sblom ni hospital ampang jadi hospital covid apa2 kes kene tolak hkl mcm jauh sgt pulak. ingat nak bersalin swasta kat kpj tu sbb dkt je dgn rumah. tapi tgk kes makin turun takot hospital ampang dh bukak untuk semua. due date bulan 1#ingintahu

 profile icon
Tulis jawapan
Jadi orang pertama untuk membalas!