suami curang waktu berpantang

hi mommies, saya buntu tak tahu nak luah dekat siapa. suami saya curang waktu saya tengah berpantang, sakit ceaser pun belum habis lagi. suami tinggalkan saya di rumah mak dia untuk saya berpantang, sejujurnya saya saya stress dilayan macam terpaksa untuk jaga saya bila saya di rumah mertua. ni anak pertama kami, saya kesian dengan anak saya, macam2 alasan suami saya bagi untuk deny yang dia tak curang walaupun saya sendiri dah baca semuanya. apa patut saya buat? bila saya stress susu badan terus drop, anak saya yang jadi mangsa. #firstbaby

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan
TapFluencer

Abaikan suami tu. Fokus pada pemulihan puan dan tumbesaran anak. Bila puan dah sihat, fikirkan tindakan yg patut. Jika tak tahan, bgtau je mak dia. Jika tak tahan di rumah mertua, balik rumah sendiri jika boleh jaga diri sendiri dan anak. Jika tak, minta pembantu dari kalangan keluarga puan/ jiran atau upah CL.

Baca lagi

balik rumah sendiri. bincang kt sana. screenshot semua conversation dia. and call perempuan tu suruh dtg rumah time husband ada. jgn ckp awk bini dia, ckp awk adik beradik dia nak kenal2. time tu husband awk xboleh elak dh. masa tu awk sendiri akn tau apa keputusan yg ptot awk buat. nak terus kn or stop kat situ.

Baca lagi