Bertanya pendapat

Kawan saya mengadu dengan saya yang dia mengandungkan anak boyfriend dia 😌 usia kandungan 1 bulan lebih... boyfriend dia lari taknak bertanggungjawab... saya suruh dia buat buku pink tapi dia taknak dia nak gugurkan budak tak berdosa tu 😌 saya bagitahu dia yang budak dalam perut dia tu takde salahnya yang salahnya mereka berdua... dah tahu tak kahwin lagi dan taknak budak tu kenapa buat 😌 keluarga dia masih tak tahu apa² tentang hal ini... dan masa dia bersama dengan boyfriend dia tu ada kawan saya lagi seorang ni jadi saksi mereka 😌 saya tak tahu nak cakap apa... perlu ke saya bantu ? #mommybuntu

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

buat buku pink nnti sis..nnti dktr akan bantu dia bg tau fmly dia..sembang dgn dktr nnti.. xpa jujur lebih baik,bnda dh jd..jgn dtmbh dosa buang ank tu..amik la dia bela la dia sbaik2nya...utk bf dia tu xpa allah ada..nnti dia dpt la blsan yg stimpal...klau boleh bncang elok2 nnti khwn kan aje..

Aduh. Sedap lepas dalam. Pancut la luar yg llaki pon. Smoga bertaubat..... awk nasihat lh. Sbb sy ada kwn ggurkn ank dgn ex bf. Bila kawin dgn suami dia, blum ada rezeki ank wlau btahun kawin. kesian..