Laparnyaaaaa !! :(

Kalau pregnant memang cepat lapar ke ? Laparnyaaa !! padahal tadi dah makan nasi . Selang 3 jam dah lapar . Nak nangis la lapar tak tau nak makan apaa 😭 baru 7weeks #firstbaby

24 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Saya sebelum tau preggy . Saya punya Simptom kuat Mkn mcm awk lah . Mkn ja nk mkn lg . Mcm2 mkn .pastu virgin Saya keja basah ja . Try check upt double line . Now usia kandungan 8week 6hari 🥰🥰🥰

Haha sama. saya pun jadi cepat lapar. Tapi tak tahu nak makan apa. Takde benda teringin nak makan. Tapi nak makan!!!!! Hahaha 🤣 Sama 7w ni

ya Allah betul la Sama la dengan saya. nak makan tapi tanak makan. tapi prt berbunyi padahal baru je mkn. tp bila tgk mknn loya tp kena mkn. hahahaha

iya mmng MCM tu sis alhamdulillah skrng anak Sya sulung Sya bru 8 bln dan skrng Sya mngndung anak kedua msih cam yg prtama jgk sllu lapar 🥰

boleh tk bg makanan yg menyelerakan, sy mula2 kuat mkn skrg 8w ni loyaa tp perut bunyi kalau mkn rs nk muntah pening

Same sis. kdg rasa stress sbb sy ni bekerja. lapar mcm x mkn sethun. pdahal bru je mkn pstu lapar balik 😪

Saya pon sama, baru jee lepas makan, 2 jam lepas tuu lapar balik tapi tak tahu nak makan apa. Baru 5 week.

samalah mama.. lapar tapi tak lalu mkn.. rasa nk muntah plak. tapi kene mkn jugak.. aduh.. 6wk ni..

saya hari2 nangis sbb tak tahan asik muntah2.. tgk makanan pun tak lalu jd pening kepala. #7weeks

lapar..tp xde selera nk mkn..rase loya tgk mknan..

2mo ago

smaalaa hrtuu berselera skrg loyaaa smpai pening angin dlm bdn