Laparnyaaaaa !! :(

Kalau pregnant memang cepat lapar ke ? Laparnyaaa !! padahal tadi dah makan nasi . Selang 3 jam dah lapar . Nak nangis la lapar tak tau nak makan apaa 😭 baru 7weeks #firstbaby

24 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Samaaa hahaha . Pkl 12 sy dh mkn , nnti pkl 3 saya lapar balik . Lapar yg xleh bwk bincang

Sy pun cepat lapar ,baru ja makan lapar lagi😅.. badan pun naik 😂.. baru 8w

Sama sy.. baru 6w tp lapa kemain.. masa prgnant anak no 2 xrasa sgt lapa..

Sy dh 8weeks, sama jugak kerap laparrrr tp nak makan portion sikit2 je

sama sis .saya pun kekadang subuh bangun masak sebab lapar sangat 🤭

saya pn sma... 😅😅🤭risau naik berat badan mendadak...

Nak makan sbb lapar tapi ada takut gula naik sy ada PCOS

Same kite pon 9mggu nk mkn ajee🤣🤣🤣🤣

sama dng aku.. 7w4d.. kerap lapar tp serla xada..

normal ke kalau tak ada alahan apa2 masa pregnant???

4mo ago

normal , mcm sy tp 8w trs ad pening2 loya