LUKA CEASER RASA NGILU DAN PEDIH BILA..

Hari ni saya berpantang 33hari, saya bersalin secara emergency ceaser sbab fetal distress dan ini 2nd baby saya. Anak first dah 3tahun lebih dan saya bersalin kn dia pun secara emergency ceaser awal tahun 2019 haritu. Kenapa sekarang tetibe sakit luka ceaser bahagian dalam ye 😣 luka luar dah kering dan tak rasa sakit pun. Haritu cukup hari ke 20 berpantang dah takda rasa sakit bhgian luar dalam luka ceaser tapi hari ni hari ke 33 tetibe sakit pulak rasa pedih2 ngilu bhagian luka dalam. Kenapa ye? Normal ke? syaa takut lak luka dalam ada jangkitan or apa2. ,tapi setakat ni saya tak rasa demam ke ape. cuma rasa luka dlam tu pedih bila bangun dari tido or bangun dari duduk ,klau bdiri lama pun akan rasa pedih. share pengalaman or tips please .#seriusnanya

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

saya pun tgh alami rasa sakit yg sama..bangun dari baring , bangun dari duduk mesti rasa mcm pedih2 dalam perut..luka kering je..

2y ago

saya dah 44hari pantang..tpi rasa x slesa juga..bangun baring rasa perit2 juga

VIP Member

Mmg rasa gitu sis .. sya yg lama dah lepas czer pon still rasa skit2 dlm kdng2 ..

2y ago

Kan .. dkt luar mmg sembuh tpi luka dlm tu yg ambil masa sbbtu doc bagi jarak utk pregnant balik lepas czer mesti 3 taun sbb nak bgi luka dlm tu btul sembuh ..