Buasir teruk selepas bersalin

Hai ada tak yg kena buasir teruk selepas bersalin? Saya buang air besar sembelit bila teran tu mmg terkeluar lah buasir tu dgn darah2. Ambik masa untuk dia kecut balik. Makin takut nak membuang 😭 ada tk mummies yg ambik ubat makan ke utk buasir ni?? Seriau nak ambik ubat yg masuk ikut buntut tu 🥲 #SeriusTanya #ingintahu #bantusharing

3 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

sy pon sama. sy czer. sy sembelit juga hari ke 26 x silap, berak mmg keluar drh byk n berak keras. lps mkn ubt hospital pon still sama ahha. apa sy buat, sy berak mcm biasa la. n sy akn mkn ubat bfr rase nk berak

4mo ago

Ubat apa awak pakai sis? Berkesan tk mencairkan tahi?? 🥹🥹

Saya tgh pantang 23hri hari ni..makan phytonatal nonaroguy..mudah membuang..xpayah teran..bdn pun rasa bertenaga

4mo ago

Dari anak no 2 lagi mkn phytonatal tu..ni yg no 3 pun mkn jugak..Alhamdulillah serasi..boleh kuruskan bdn jugak..hehe

Upp