XDE SELERA MAKAN

Esok masuk 7weeks , smlm 1 hari xmkn xminum Harini pon xde selera , mkn je muntah balik Rasa xnk mkn apa2 sbb xlapar Boleh ke nk mkn asam2?

3 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Makan buah² sis..asam bole tp jgn amalkan. Sya suka epal hijau sebb rasa masam² epal tu. Oren ke anggur atau strawberry pun bole. Kadang² kiwi atau mangga yg macam baru nak masak tu lemak² masam rasanya.

makan laa sikit nasi sis sbb klau terus² makan asam nnti pedih ulu hati, mcm sy smlm , klau asam dgn pedas laju ja makan bila muntah tu perit smpai nngis² pun ada sis .

sis makan je apa yang buat sis selera... nak makan asam pun boleh janji perut tak kosong... saya pun macam sis,, makan asam janji ada isi dalam perut

4mo ago

ye betul sis... kadang2 minum air putih pun tak masuk... takkan nak biar perut kosong.. makan je sis yang penting sis positif.. janji baby sihat