20 Balas

Sabar dan takziah sis...serupa macam saya, tahun lepas saya pregnant twins dua2 girl...tapi tak ada rezeki saya dan suami...26 minggu 4 hari saya dah bersalin awal...dua2 pergi menghadap Ilahi...walaupun sedih sangat tapi saya redha...sebab Allah lebih tahu...alhamdulillah, sekarang ni saya pregnant lagi, 17 weeks, tak twin tapi saya bertekad dan akan jaga sebaiknya...mohon doa daripada semua...

amin.. seronoknya pregnant lg ye.. doa kn sy pulak ye nnti.. moga urusan awk di permudahkan... jaga diri n kdgan baik² ye... 😊😊🤗

same goes to me sis.. :) 21weeks & 4days. memang sedih,tapi dari dia terseksa,kami redha..cuma setiap kali melawat kubur,mesti hati tak kental juga.hehe..walaupun sekarang menanti hari untuk next baby lahir.. doakan semua selamat ya :)

aamiin insyaAllah ada tu kak..cuma buat masa ni rehat dlu cukup2 bagi rahim betul2 ready..sy tunggu 6bulan baru preggy semula. dan tarikh due ni selang berapa hari dengan tarikh due baby syurga sebelum ni.. alhamdulillah :)

Takziah sis..jgn sedih..dah Ada anknsyurga menanti..insha Allah Ade rezeki nti...klu x keberatan boleh share kenapa..sy pun nk masuk 5 bulan..18 week skrg.

terima kasih... jln dah bukak.. knp pun xtau.. awk jaga diri baik² ye.. amin..

Salam Takziah sis.. Insyallah Semoga Allah Beri Rezeki Yg Lain Buat sis, Banyak2 kn bsabar yaa..

Takziah sis.. Boleh saya tahu kenapa boleh keguguran.. Sbb saya pun dlm 5bulan jugak..

terima kasih.. erm.. x pasti, tiba kua drh.. n g hosp jln dah bukak... 😊

So sorry to hear that.. but dont give up! Make new plans and make it work 🙂

Salam takziah... Moga tabah... InsyahAllah ada rezeki lagi nati

Salam takziah.. InsyaAllah rezki yg lbh nikmat la sdng menanti.

VIP Member

Salam takziah. Moga sis tabah iye hadapi ujian Allah ni

Super Mum

Smua kan ad waktu ny😊be positive thingking😉

Soalan berkaitan

Soalan popular

Artikel Berkaitan