Tolong respon pls

Boleh tahu tak sapa yg duduk kat hulu langat then bersalin kat hosp lain selain ampang. Saya mmg nak bersalin tempat lain selain ampang.

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Yang saya tahu ikut suka kita nak bersalin kat mana. Tapi nurse/doktor akan bagi nasihat pergi hospital yang berdekatan dengan rumah sebab bila dah keluar tanda bersalin tu macam macam boleh terjadi. Itu yang ada kes boleh terbersalin dalam kereta. Sebab tak sempat nak sampai hospital. Macam saya jarak rumah dengan hospital 17km😅 yang penting awak kena alert tanda tanda bersalin je.

Baca lagi
1y ago

Mana2 klinik atau hospital yang awak pergi memang doktor akan nasihat begitu. Sebab kita tak dapat nak jangka waktu bersalin nanti macam mana. Macam ipar saya hospital terdekat hospital Ampang. Tapi dia bersalin di HKL. Yang penting kena alert tanda bersalin tu je.

kenapa taknak bersalin hospital ampang sis ? ada nak share pape pengalaman ke sbb saya bercadang bersalin di hospital ampang juga

1y ago

first ampang tak bagi husb teman dlm lr. saya nak husb teman. second saya takut takda rezeki ttb dpt nurse yg mulut tkda insurans. takut mental takleh kawal, saya gagah nak lari dr hosp nanti pulak 🤣 yg penting mmg tknk kat ampang sbb kat tt bnyk komen negative