Sakit perut&Sengugut

Assalamualaikum hi ๐Ÿ‘‹ nk tnya kalau kejap kejap sakit perut selang seli sengugut tu nk kena refer hospital tak ? Sakit perut memulas mcm nk membuang tp tak membuang pun.Dh 2 hari rasa mcm ni . Sakit tak semakin sakit pun . Cuma bila sakit tu rasa risau pulak . Mcm mana ye ? ๐Ÿฅบ #firstmom #33weeks_6days

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Saya pun mcm awak. Memulas tapi tak membuang pun dah 3 hari. Sakit memulas tu dekat tengah2. Tapi harini takde sakit pun. Mungkin angin. Awak pantau je kekerapan ya. Kalau dah turun tanda tu cpt2 ke hospital

TapFluencer

Pantau kekerapan. Jika kerap dlm tempoh yg sama, pergi hospital untuk pemeriksaan

3mo ago

in shaa Allah baik..terima kasih ๐Ÿ™‚