Prolonged jaundice (baby vacuum)

Hi ada tak kat sini ade pengalaman lahir kan anak secara vacuum? Memang kuning lambat turun ke? Anak saya dah hri ke 14, kuning turun naik..hr tu dh turun,lps tu naik balik 😭 makin risau.. doktor kata sbb ade benjol kat kepala kesan vacuum,so ade darah beku,bila darah tu surut dia mmg keluarkan kuning.. #pleasehelp #firstmom Ade pengalaman tak , tlg share pls

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

baby saya pun macam tu lahir scara vacuum dan kuning pun lambat surut. hampir sebulan jg baru kuning hilang. saya mandikan dengan herba cina(halal)khas utk baby kuning yg ada jual dkt supermarket . tapi doc takde kata benjolan bekas vacuum pd kepala baby cuma mmg kuning lambat surut

4mo ago

apa nma herbal tu?? benjol tu kn darah, so bila darah tu surut,dia mmg akan kluarkan kuning tu..

Super Mum

Berapa bacaan kuning dia

4mo ago

kejap naik kjp tinggi.. 2 hri lps cek dh turun 12 hri ni cek naik 15 😭