21w first baby

21w perut kdg mengeras kdg lembik mcm kempis mcm xde bby je rsa dlm perut, kdg ada rsa gerak kdg x tu la hairan knp ye normal ke? #ingintahu

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

sama sy pun gitu sis, yg sy perasan perut keras sbb tak membuang atau penuh lepas makan 😅 selebihnya biasa je perut mcm xde apa , anak first perut pun xbesar mana 22week.. tapi sekarang sblum tido malam perut mmg berombak2 bby aktif, sblum ni asyik ckp xrasa bby gerak sekarang terasa sangat2 🤣 normal sis bby masih kecil

Baca lagi
5mo ago

itu lah kan risau je. kdg2 kena tepuk2 perut bru bby gerak sikit2. tpi mlm2 kita nk tidur bru dia gerak byk.😅 skrg sya 22w tpi still gerak sikit2. maybe lambat sikit kot nk rasa dia gerak akresif. tgok ibu2 lain buat video perut gerak cemburu pulak😂

Normal