Keluar spotting nak solat perlu mandi wajib ke?

Tiap hari keluar sikit je.. Sekali dua je. Nak solat macam mna.. Jadi was² pula.. Sapa boleh terangkan dgn jelas tak kt saya.. #ingintahu

3 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

confirmkan dulu sama ada memang betul keguguran ke tidak dengan Dr awak... kalau ya keguguran, tak perlu solat hingga lah awak habis keluar semua darah nifas...lepas tu baru mandi wajib dan solat.. saya dulu buat macam ni lepas tanya dengan sahabat2 yang arif..

7mo ago

kalau macam tu, tak perlu solat...tggu sampai darah habis keluar semua baru mandi wajib dan solat..

Selagi belum gugur @ tiada tanda uzur, solat spt biasa.. X perlu mandi wajib..

7mo ago

Ya

kira la dalam tempoh suci atau mmg waktu period

7mo ago

Sy ni turun tanda nk gugur.. Nk kira mcm mna ye.. Sy kurg faham..