Pendarahan dan sakit perut memulas

Semalam saya nak kencing , pastu ada tngok sikit pendarahan .. dhtu perut saya memulas sakit .. kenapa eh ? Ada kah keguguran? ##ingintahu #pleasehelp #bantusharing

3 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

saya pun mcm awak dr bg ubat kuat rahim masih ada darah juga skrang cuma 2 3 titik .. saya scan seminggu lg .. in shaa allah saya doakan awak dan saya baby kuat dan kita kuat aamiin aamiin !

8mo ago

Amen2 ... pndarahan masa kncing takde juga ... cuma dekat celana saja .. kna tnggu dua mnggu lagi .. .. utk scan lagi .. kantungan ada cuma isi takde .. nak kata tak mnjadi tak dpt juga nak ckap mcm tu dktor bagitau saya mcm tu smlm .. mgkin masih baru lagi katanya .. perut saya dua hari sakit .. tp dktor takda bagi apa2 ubat smlm....

Itu ancaman keguguran. Pergi klinik dengan segera. Any spotting or bleeding during pregnancy is not normal. Tak kisah darah tu sikit atau banyak, kena rush terus ke klinik.

Saya baru balik dari klinik ... tunggu dua minggu lagi scan balik .. sbb dktor pakar bagitahu mngkin msih terlalu awal , kantungan ada cuma isi mcm tiada..

8mo ago

Takde pulak dia bagi ... dia suruh saya dtg ke klinik lagi utk scan lagi .. dua mnggu lgi kna tunggu

Post reply image