BERPANTANG DENGAN SUAMI

Saya sedang berpantang dah 14 hari .. cuma nak tanya boleh ke dalam berpantang kita cium suami dan lakukan seks oral menggunakan tangan pada suami.. saya tahu yang untuk bersama kene 100 hari cuma yang ringan2 ni boleh ke untuk suami, saje nak tahu #firstmom

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Saya pun pernah buat macam sis . Tapi depend ikut badan larat ke tak . Tak lama pun nak puaskan suami kalau guna hj/bj . Sebab lelaki mana boleh tahan lama2 nanti kepala sakit . Bak kata suami saya . Biasa dia akan tanya kita larat ke . Ikut diri sendiri . Kalau suami banyak membantu time pantang urus anak2 diri kita , saya on je . Bukan setiap hari kena layan . Ada hari2 tertentu je suami minta .

Baca lagi
8mo ago

terima kasih atas pendapat.. saya firstmom dan tak tahu nak tanya pada orang yang berpengalaman.. takut2 ada pantang larang petua orang lama.. suami saya tak ada minta dan tak paksa pon tapi kita faham lelaki punya keinginan kan..

bg sy, at your own risk.. baru 14hari pantang, ibu pun fokus dkt bby saja...bdn pun lemau bjaga siang malam. suami yg paham dia akn fokus pd bby yg baru lahir tu..nafsu blh dijaga.

8mo ago

baik, saya amik maklum dan sangat suka dengan pendapat awak sis.. terima kasih 😊