39w harini. Normal ke sakit pinggang sampai tak boleh nak berdiri, berjalan pun sakit sgt2.

Pregnant ank kedua. Yg first tak rase pun sakit pinggang mcam ni. Kali ni sakit dia lain macam. Sy dah sapu minyak panas, tampal koyuk pun xjalan jgk. Hari ni makin rase sakitnya, nak berjalan pun susah. Klau dah duduk nak bangun memang perlukan bantuan. Normal ke macam ni? Rase mcam tulang pinggul sy tak berada di kedudukan yg betul😅 risau nak beranak nanti, takot tak mampu nak teran mcam biase. Sbb angkat kaki pun memang xboleh🥲 #pleasehelp #ingintahu

1 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

normal tu sis , nk dkt² dh tu org kta klau mcm tu, bnykkn berdoa je ye sis

3mo ago

Ohh mcam tu yee. Sakit dia lain macam😅 ape pun terima kasih bnyak ye sis.