reject botol susu

Hai ada sape2 Mummy tak anak reject botol susu skrg baby dah 9bulan.... Adakah baby akn reject botol susu selamanya?

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan
VIP Member

tak juga sis , tapi pengalaman sya anak 6bulan reject botol smpai lah umur 2tahun lebih , bile bg je minum yg botol die buat bunyi muntah tu 😂

3mo ago

owhh okey sebb sampai skrg xnk susu botol

VIP Member

Saya pon nak ajar anak botol skrg dia bf je ni, awak guna botol ape

3mo ago

macam2 brand da pakai tetap xnk... Avent,samu giken dll xpe la selagi boleh susu bdn Cuba lagi