serah diri

due 31/3 tapi kena warded 17/3 . sekarang 36minggu. memang macam ni ya mommy. kena serah diri awal ? bukan tunggu tanda²? seram pula kalau tak keluar awal, ingat boleh lewat sikit XD #firstmom

4 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Best laa dah dpt date serah diri . Saya pon due 24/3 ni gdm on diet selasa ni cek up tgok cmne serah diri ke tak sbb takde tanda2 lg ni.. tp tgh alami skg perut dari td mengeras . Risau plak sy nk ke pac slagi tkde sakit n tanda. Heheh geng la momies2 raya dlm pantang 🤣

3mo ago

hahahaha yeay semangat bilaa ada kawannn, tu lah tanda² tkdee perut depan mengeras ja tp tak sakit contraction kerap just makin bby kuat tendang². semoga dipermudahkan mommmyy march!!!

Sy 10/3 ni kne serah diri sbb gbs gdm on diet .. tarikh due sebenar 23/3 .. sbb berisiko, cukup 38 minggu ni doktor nk induce terus, n sblom ni sy ade sejarah ank hydrop fetalis.. tag buku sy kuning juga

3mo ago

Aamin.. moga dipermudahkan urusan semua ibu2 yg nk melahirkan dan ank2 kita sihat2 belaka semua nya

klu taq kuning or merah akn kna serah dri awl sy skrg37weeks5hri blm jmp pkar lg xpsti normal or seezer tp sy hrp normal lh..

3mo ago

faham mommy, ikut tag yaa. kita nervous sb awal dr tarikh kn. semoga mommy pun dipermudahkan urusan nantiii

Ibu yang berisiko sahaja kena serah diri awal. Awak kena serah diri sebab apa?

3mo ago

gdm tag kuning. ouh patut lah haha terfikir fikir kenapa yg lain ikut due atau tunggu tandaa semuaaXD kita kena serah awal