3 Balas

saya pernah terbaca, kandungan bila dah smpai umur tertentu, baby boleh rasa apa yang kita rasa. kalau kita sedih dan tertekan, baby pun rasa mcm tu jgk. saya pun tak sure betul ke tak benda ni, tapi saya cuba control perasaan saya, happy kan diri selalu supaya baby saya sentiasa happy(in case mmg betul dia boleh rasa perasaan kita). bila rasa sedih datang, cepat2 buat benda lain macam tgk tv, mandi, masak, lipat kain, apa2 saja asalkan jangan layan perasaan tu.

klu rasa mcm tu lagi, cepat2 sapu dada istighfar byk2. nak menagis tu takpe, tapi cuma kurangkan dri seminggu sekali, lama2 sebulan sekali🥰 dlu saya pun mcm ni. Tapi saya try cari aktiviti yg saya suka.tiba2 try main game time mengadung ni rasa happy sgt mungkin anak boy kowt😂 try cari aktiviti baru mcm menjahit ke, masak ke, melukis ke. bile kita ada aktiviti mesti kita lupa nak sedih. Buat jadual harian.

Promo terbesar expert care sudah dimulai, diskon hingga Rp.100.000 sedang berlangsung di shopee, ada juga voucher diskon 100% alias gratis bagi bunda yang beruntung. Buruan cek di https://shope.ee/9UfEMMqqTg (id-4502932)

Soalan popular

Artikel Berkaitan