luahan seorang ibu hamil

Saya cuma nak meluah. Saya pregnant 33w.. Suami saya jenis yg suka lepak dgn kwn2 dan kdng2 mereka melepak smbil minum minuman keras smpai lewat malam.. Ada satu kali suami saya keluar dengan kawan2 nya pergi Club smpai mabuk.. Malam tu dia balik lewat malam smpai subuh dalam keadaan yg mabuk.. Saya pun tergerak hati nak check handphone dia ..betapa hancurnya hati saya bila ternampak gmbr perempuan memeluknya di Club..keesokan harinya saya minta penjelasan dengan suami saya, dia kata perempuan itu yg sendiri memeluknya dan dia tak buat apa2 pun.. Saya cuba berpikiran positif kerana masa saya nampak dia dalam gambar tu dia sedang tdr d meja dan tidak membalas pelukan perempuan itu..walaupun skrng kami dah okay ,dan saya dah lupakan perkara itu tapi kadang2 pndai teingat2 juga dan tiba2 rasa stress.. Apa patut saya buat? Adakah saya hanya perlu berpikiran positif?

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

mohon petunjuk pada Tuhan...suami pn da tersasar jauh tu...sbb da sentuh air haram.. 😥 semoga keluarga pn sentiasa dlm lindungan Allah...sabar yea pn

non muslim ke ni?kalau kaki clubbing n pemabuk ni bhaya jg sis...yelah bila dah ada baby nnt hati2 je la ye...mcm2 bole brlaku kalau dah mabuk tu.