Dugaan Single Mother

Dugaan Single Mother ni lagi hebat kan? Semua kena tanggung sorang2. Rasa down sangat skrg ni dgn susu pamper anak2 hbis, kerja pulak baru diberhentikan sebab company bankrup. Berserah jela semuanya pada Allah moga ada rezeki untuk susu dan pampers2 dorang. Hm tahla. Down sangat2 😔

Dugaan Single Mother
4 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

mudah2an allah permudahkan segalanya..amin.Saya pun single mother gak..saya dapat rasakan apa yg sis rasa sbb semua bnde saya kne buat sdri..tapi saya bersyukur sbb saya bekerja.sis kelulusan apa?saya jururawat tapi kt hospital saya kje ni kdg2 ada offer jwtn kosong.

1y ago

Sis, saya nak tanya sis. Susu baby saya habis. Saya gantikan dengan air rebusan beras. Memudaratkan tak untuk baby saya?

semoga Allah mudahkan urusan sis n anak2...try bt online jual apa2 sis..try apply zakat@apa2 bantuan

1y ago

Terima kasih sis ❤️

Allahu, boleh bagi nombor akaun sis. Mana tau boleh tolong sikit sebanyak.

1y ago

Alhamdulillah. Dapat jumpa hamba Allah yang baik kat sini. Alhamdulillah bersyukur sangat saya. Dapat jugak saya belikan susu dgn pampers anak2 saya. Terima kasih bnyk2 ye kak. Allah je yang dapat balas budi baik akak. Alhamdulillah. Maybank 164762199846 Fhatheen Fhadzhillah Syadzwani Binti Mohd Daud. Terima kasih bnyk2 kak. Alhamdulillah. Bersyukur sangat2.

Stay strong mom