Pening kepale.

Bile takde anak, sibuk tanye bile nak mengandung. Bile dah ade anak, taknak layan bini punye kerenah. Asik cakap bini mengade2. Kadang tak faham lah. Nak doa yang bukan2 laki sendiri. Nak 3 tahun hidup, asik makan hati je.

1 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

tula kan,saya lagi lawak..bila mengadu sakit apa semua dia boleh cakap nak sangat mengandung kan..dalam hati kata dia yang beria dari awal kawin cakap pasal baby,family tanyala apala..bila dah ada baby bukan nak layan sakit pening kita ni..taw fikir hal dia je..nasib kitorang tak duduk serumah,kalau tak mau perang..

Baca lagi
2y ago

Jangan doa yang bukan2 awak. InshaAllah semua dipermudahkan. Kuatkan hati demi anak ye. Taknak ke tengok anak besar depan mata. Saya dulu macam awak, tapi saya kuat kan hati. Saya taknak anak saya hilang kasih sayang seorang ibu.